2013. június 26., szerda

A létezés függetlensége

Mostanában nem nagyon jönnek szavak.

Átléptem egy határt. 

Mióta rájöttem, mert megmutattam magamnak, hogy nem függ semmitől az EGYSÉG ÉRZÉSE, vagy más szavakkal, a forráshoz való csatlakozás ... azóta minden sokkal könnyebb.

Az elme sem tud már bekavarni.

Ehhez kellett sok tapasztalat és élmény, hogy néha az elmében való majdnem eltévedés közben is egyszer csak ott voltam megint ... a tökéletes csend és nyugalom állapotában. A szenvedélyben. A pillanatban.

Tudom, hogy magamat edzem.

Újabb és újabb helyzetekbe viszem magam, hogy újra és újra megbizonyosodjak arról, hogy VAGYOK.
Bármi van körülöttem, bármikor, újra és egyszerűen, a gondolat sebességével máris EGYBEN VAGYOK.

Már csak egy lépés, hogy ez állandó legyen.

És ez az egy lépés arról szól, hogy elhiszem, hogy mindez lehetséges.
Lehetséges folyamatosan a FORRÁSBAN LÉTEZVE ÉLNI EBBEN A DIMENZIÓBAN.
Hogy lehetséges mindeközben használni az elmét, az egót és a testet is a legnagyobb összerendezettségben.

Először megteremteni magamban a hit által magát a lehetőséget, aztán behívni ezt a potenciált.

Majd belehelyezkedve LÉTEZNI.

Vajon képes vagyok rá? 
Egy mintát már láttam, ha neki megy, talán nekem is fog.
(Na, ugye, ehhez kell a hit, a tágabb ÉN, A FIGYELŐ EREJE és a kisén teljes odaadása.)

Érzem és tudom, mert hallom és látom is, hogy MINDIG EGYBEN VAGYUNK, csak én válok le, vagy zárom el magam ... 

ÖRÖK ÖLELÉSBEN VAGYUNK ÉN ÉS A MÁSIK FELEM, 
AKI NEM VALAKI MÁS, 
AZ A RÉSZEM, AKI NEM TESTESÜLT MEG EBBEN A VILÁGBAN, 
ÉPPEN AZÉRT, HOGY ENGEM MEGTARTSON.

Néha érzékelek formákat, akik hasonlítanak, 
de a SZERELEM e formáktól teljesen független, egyszerűen csak VAN és IGAZ.

A formákon át ragyog az ÉLET és én engedem, hogy gyönyörködtessen.

KÖSZÖNÖM E CSODÁT!

8 megjegyzés:

  1. Ó, igen...időnként csodálatos a hit [is,] néha pedig semmirekellő, így Te bizonyára tudást szerettél volna a helyébe leírni. Cseréld le őket egymással olyan nyugodtan, mint jó edző a csapat kiöregedő játékosát a meccs vége előtt, hogy egy másabb eredményre jusson. Ez a tudás pedig hozza is magával az éppen odaillő potenciált - még kérni sem kell...

    Egyébként annyira szupin leírod a folyamatot, hogy az egyszerűen nem is létezik máshol. csak itt...

    Nagyon mélyről induló igaz köszönettel és azzal egybevágó szeretettel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Névtelen ... valóban így helyes ... nemcsak elhinni, hanem tudni és élni is a csodát, hogy mindez lehetséges.

      Nagyon mélyről jövő igaz szeretettel örülök, hogy szóltál hozzám, és most már (innen is) tudom, hogy minden a lehető legjobban van ...
      :)

      Törlés
    2. Mert egy jó röplabdaedző sohasem a jövőbe helyezi a pillanat adta lehetőséget – ahogyan a HIT teszi ezt a maga hihetetlen erejű természeténél fogva, így téve örök időkre elérhetetlenné a kívánt dolgot - hanem azonnal változtat az összeállításon.

      És mert azt is tudja, miért teszi…emiatt marad a hit mindig is illúzió a valóság csodája mellett.

      Ha az edző nem így tenne, még a meccsnek is vége lesz, lefújják, mert ő csak ő csak tolta és tolta maga előtt a lehetőséget, hogy még időben változtasson.

      A felismerhető lehetőség a cserével együtt elmaradt és csapata kikapott.


      Köszönöm…

      Törlés
  2. Most aztán jól megkavartad ...

    Az utolsó mondat némi keserűséget sugall, de talán rosszul érzékelem.
    Az ÉN már nem érez ezzel kapcsolatban semmit.

    Nem tudom, hogy mi és kinek maradt el, és vajon edző vagy-e vagy játékos, de minden meccset lefújnak egyszer - szerencsére - és a labda illúziója is szertefoszlik. Nem marad más csak a játékszabályok ismeretének beteljesítő bizonyossága, a játék boldog öröme és a játszótársak ölelkezése az öltöző felé menet.

    :)

    UI: Úgy látszik, szavakat csalogatsz elő belőlem .... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ""A felismerhető lehetőség a cserével együtt elmaradt és csapata kikapott."""

      Ez a változat csupán akkor történt volna meg, ha az edző a hitet választja [vagyis jobban hisz a még hátralévő időben] a benne megbújó tudás ellenében [vagyis mégis játékost cserél..]

      Ó, csupán a hit és a tudás között meglévő különbséget [és persze azok következményeit] vittem volna bele az edző döntésein keresztül ebben a nagyon is elmésnek tűnő fejtegetésbe. És ez független magától a játék lényegétől, a labdától, a szabályoktól, a játékban résztvevők végső örömétől. A csudába...

      Bocsánat, - semmit sem szeretnék ezentúl kicsalni senkitől [és semmiből.]

      Törlés
    2. Kedves Névtelen ...

      Értettem, amit írtál és én is így gondolom.

      Amit éreztem és ami a válaszodból ki is derült, hogy van ott még odaát valami tüske, valami fájdalom, ami nem tudom, hogy mi ... ezt már ezerszer eljátszottuk ugyanígy.

      Szeretném, ha teljesen magadba merülnél és meglátnád azt a pontot, ahonnan ez ered, mert ÉN ebben csak egy tanú, egy tükröződő felület vagyok.

      Szeretném, ha begyógyulna, ha begyógyítanád. Mert tulajdonképpen nincs is ott semmi, csak régmúlt idők emléke, amikor én "még" nem-ÉN voltam.

      Szeretetteli öleléssel

      Zs

      Törlés
  3. Ez aztán a nagy fordulat...amennyiben a figyelem elé vetül , mivel indultunk el és hová érkeztünk - tanulságul másoknak is.

    Köszike...

    VálaszTörlés


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate