2014. június 11., szerda

Istenem, értem. Istenem, köszönöm.

Leesett a tantusz.
Kicsit későn, de igen.

Hogy kivel vagyok együtt?!
Önmagammal.
És ennyire erős a vágy, a szenvedély és a már oly sokszor megélt egység érzete,
hogy folyamatosan együtt vagyunk.

Tudom, hogy "innen" nézve ez az egész megfejthetetlen.
De "onnan" nézve egyszerű.

És aki már ott VAN, aki megvetette a lábát odaát,
bármikor csatlakozhat.
Ez a MI.

Táplálni ezt a szenvedélyt, a tüzet, a soha véget nem érő nászt,
ez a nagy titok.

Mindegy, hogy "itt lenn", a forma világában mi történik, innentől egyszerű, ez a képlet.

A válasz és a segítség már "odaátról" jön,
nekem pedig, kis énként egy dolgom van,
megélni ebből a lehető legtöbbet fizikai közegben, ebben a testben is.

Szerelemben szabadon, választva és választottnak lenni. De jó!

"Istenem", de szeretlek!

UI:
Innentől tulajdonképpen bárkit szerethetek, bárkit, akivel együtt tudok rezegni.
Ekkora szabadságot még soha nem kaptam.
Nincs nagy Ő, mert az ÉN VAGYOK, hálisten.
Sok "kis ő" van, és bármelyikük ugyanolyan "jó" lehet.

(Azért, hogy ez egy mekkora vicc :DD ez a "felemelkedés",
térdünket csapkodva fogunk magunkon nevetni, én tudom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate