2015. február 27., péntek

A küzdelem vége


Valami elmúlt, levált rólam. Valami nehéz és sötét.

Nem tettem érte semmit, csak megtörtént.

Azóta másképpen vagyok, újra merítkezem önmagunkban, de máshogyan,
újabb részekben, vagy részekkel.

Nehéz megfogalmazni a különbséget, de most nem a "kundalini" töltődik, hanem az a "valami" körülöttem, egyre táguló körökben.

Mintha újra és teljesebben megérkeztem volna.
Olyan jóleső, ringató, fényes érzés.
Minden sejtem vibrál és szikrázik.

Annyira jó, hogy Vagyok.
Jó itt lenni, nagyon jó.

Köszönöm,
végtelen hála és köszönet.
Mindezért (is) s ami még érkezik.

Szálljon áldás mindenkire!!!

Ragyogjon a FÉNY!

Égjen a TŰZ!

Szóljon a ZENE és akkor most TÁNC!



ChE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate