2013. augusztus 12., hétfő

Találkozás .... minden kerek

"Mindenféle gondolat kergetőzik itt bennem és körülöttem, talán jó lenne rendet vágni közöttük, de mégis inkább azt választom, hogy leírom őket.
Valamiért ez most fontosnak tűnik, talán valamit majd megmagyaráz, megértet velem.

Tegnap délután éppen sziesztáztam kellemesen és könnyedén, amikor szokásos ön-merítkezésemhez csatlakozott egy ismerős, de nálam érezhetően nagyobb létező energiája.

Félhomály volt, így nagyon intenzíven és egyértelműen látható volt számomra az arany és lila keveredése, amint felettem megjelenve áramlott belém és körülöttem.
Már nem lepődtem meg, csak élveztem ezt a jelenlétet, a csodás energiákat és a mindenemet elárasztó bizsergést.

És "megértettem", abban a pillanatban értettem meg, hogy ez már tényleg így marad.
Hogy amit leírtam oly sokszor, szinte mantrázva és talán külső szemlélőnek/olvasónak már idegesítően unalmasan, az valódi és igaz.

Hogy "Soha, de soha többé nem hagyjuk el egymást, mert összetartozunk."
És ez így van.

Augusztus 4."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate