2013. december 5., csütörtök

Érkezés és kiáradás - lovejoy







Mindig tovább, tovább és tovább.
Nem leállni, nem azonosítani magamat senkivel és semmivel.
Hagyni, hogy áramoljak, hogy megjelenjek, nem akarva, de megállíthatatlanul.

Új csomagok érkeztek, és néhány konzervnyitó? :)

Régi és új egybefolyik, a múlt cseppjei elixírként, egybefolyva vannak bennem és
előttem.

Belemerülni és felhozni és átadni mindazt, amiért jöttem.



 
"A tevékenység szenvedélye ébredezik, az oroszlán visszajött és
megingathatatlan bátorsággal tekint önmagába. Önmagát megpillantva
íme kifelé fordul és átható hangjával elpusztítja mindazt, ami hamis.

'Ordít bennem a szenvedély, hangom betölti a teret s előhívja részeimet.'

Íme, egymásra és magunkra ismertünk benned, ki több vagy mindeneknél.
Gyere, légy a vezetőm!"

"El vagyok 'varázsolva', bárki bármit mondhat, már nincs visszaút.
Teszem, amiért jöttem ... engedem."

Egy nagyobb egész része vagyok, s eljutottam oda, hogy már nem látom át.
Visszafelé tekintve látom a lábnyomaimat, de előre csak azt érzem, hogy
már nem én irányítok.

A legjobb kezekben vagyok, kívánni sem kívánhatnék többet.
Az vezet, aki engem még önmagamnál is sokkal jobban szeret és ismer,
aki mindig velem volt és velem lesz.
Átadom magam neki, lesz, ami lesz,
olyan nyugodt és békés vagyok, mint még soha.
 Tudom, hogy látni fogom és hogy meg fogom érteni.

Mérhetetlenül boldog vagyok, s e boldogság áthatja minden sejtemet.
A sejtjeim boldogok :) érdekes érzés, nincs is több ennél.

Az élet mérhetetlenül szép és olyan titkokat tartogat, melyről írni nagyon nehéz.
Inkább menj, menj ki az erdőbe, fordítsd arcod a nap felé s lélegezz.
A csend többet elmond mint én.

Szeretlek, s e szeretetet most idekódolom.
Mikor ezt az üzenetet megnyitod, érezni fogod, hogy nem vagy egyedül.
Soha sem voltál és soha többé nem leszel.

"Hála, béke, szeretet és áldás!
Kövessetek barátaim, várunk benneteket.
Nincs más út felfelé, csak mely önmagadon keresztül vezet.
Akkor is ha fáj, ha széttörsz és elporladsz belé,
az Igazságon át vezető út az egyetlen.
Ami valódi, az mindent túlél és mindig megmarad."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate