2013. október 15., kedd

Vége a belső drámáknak (is)

Kiléptem a drámákból, kiléptem a keresésből.

Megengedem, hogy rajtam keresztül áradjak ...

A tegnapi nap örömünnep és teljes extázis volt.

Elengedtek és elengedtem.

Nincs már görcs, a "lennie kell még valaminek" érzés.

Minden itt van, csak meg kell tudni engedni.

ENGEDEM ÉS ÁRAMLOK.
NINCS ELVÁRÁS, NINCS JÖVŐ.
JELEN VAGYOK.
VAGYOK.

Köszönöm, hála, béke.
Végtelen szeretet minden lény iránt.

A FORRÁS VÉGTELEN ÓCEÁNJÁBA MERÜLTEM ÉS Ő BEFOGADOTT.

CSEPPBEN A TENGER, NAPBAN A SZÉL VAGYOK.

VAGYOK.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate