2012. december 11., kedd

Teremtő kérdések



 



 Még 20-30 év ... ?!


És akkor megint jön a kérdés.
Na de mit fogok annyi ideig egyáltalán csinálni?


Már nem akarok elmenekülni, nem várok megmentőt.
Elengedtem a spiri egót, a megmentés és küldetés-tudatot ... a színes-szalagos maszlagokat.
Leváltam a külső táplálásról.
Nem érdekel, amit eddig célnak tartottam. Szinte maguktól tűnnek el az életemből a makyok, a felesleges körök és tevékenységek.
Már nem várom a herceget fehér lovon és nem ábrándozok randikról a fizikaiságban.
Az elmúlt életek felfedezésének izgalma is alábbhagyott, már "csak" figyelek, ha valamit megmutatnak/megmutatok magamnak.
 

Igen, itt vagyok/vagyunk, DE MIT FOGUNK CSINÁLNI!?

Persze, tudom, életben maradni, de valamit ennél bővebben? HM?

Igen, tudom, hogy teremtek.
Érzékelem, ha esetleg öntudatlanul tenném.
Utólag is már észreveszem és tudok nevetni rajta.
Tiszta szívből, elengedéssel.


De, mit fogok csinálni még "10 és utána még 20 évig"?
Jaj!

Már a kérdésfeltevéssel is teremtek?
Tudom.
De már nem ostorozom magam emiatt.
Hogy "türelmetlen, kishitű és alázat nélküli lennék"?
A szart! (Bocs.)

Tulajdonképpen ez a kérdés egyenes következménye annak, hogy kiürült belőlem, amit eddigi életemben magamba raktam. A kívülről kapott sok-sok színes-szalagos elképzelés arról, hogy milyen is lehet, amikor valaki tudatos és felemelkedett. Milyen is lehet a mesterlét.
Maszlag.

Mások követése?
Ugyan már!

Nincs minek és kinek megfelelni.
Szabadság van!

A kérdés már jóval régebben elhangzott itt belül, talán már többször le is írtam, de mostanra értem el azt az állapotot, hogy válasz is érkezett.

És most annyi minden betöltődött ide, hogy húú!
Csak kapkodom a fejem, győzzek benne rendet rakni.

Néhány szó és sok-sok érzés, előző életbeli felvillanások, felismerések, kivel is vagyok én együtt ... stb.stb.
Alkímia, szerelem, utazás, nyelvek, képességek előhívása, érzékelés minden szinten.

Ami "már itt van és még kibontásra vár".


A kérdés tulajdonképpen egy hatalmas potenciálbehívó "teremtésnek" bizonyult.
Így utólag.
Pont mint a szerelem esetében.

Ha hiány van és az tiszta ... nem fertőzi az ego "úgyisjobbantudommikellneked" akarata, feltöltődik potenciálokkal.

Ami kiürült, most újra megtelik lehetőségekkel.

És hogy mit is fogok csinálni?

Hát, unatkozni nem fogok, az biztos ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate