2012. november 12., hétfő

Ráhagyatkozás - Vagyok





Ez a felület ráhagyatkozás.
Rábízom magam arra, aki vagyok.


Amikor megnyitottam sem tudtam még, hogy miért teszem mindezt. Csak az érzés volt meg, hogy tovább, tovább ... mostantól valami új veszi kezdetét.

Minden a tudat, ő nyitja meg a kapukat, hozza és engedi be az új potenciálokat, színez új színekkel.
Én csak ráhagyatkozom.

Hírt adott magáról, szavakban, képekben, írásokban, de ami ezen a felületen történik az az újra ráismerés és rácsodálkozás megnyilatkozása most már az anyagban.

Mert az anyagban való teremtés következik.

Eddig volt felébredés, tudattágítás, integráció és edzés, energiák érzékelése, tanulása és mozgatása. 
Mostantól mindez az anyagban való megnyilvánulás eszközeként "fut", tapasztal és szerepel.

Nem az a kérdés innentől, hogy ki vagyok én, hanem aki vagyok, hogyan nyilvánul meg az anyagban.
Milyen formát és utat választ, milyen színekkel és gondolatokkal telíti a körülötte lévő világot. 
Milyen zenét ír, milyen táncot lejt ...
Hogyan éli meg önmaga "buddhaságát" anélkül, hogy behúzódna egy barlangba, vagy kivonulna az emberek közül.

"Sugárzó Jelenlétnek Lenni." Igen. Ez az.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése


Magamról

Saját fotó
I AM Light, Light, Light. I AM White, White, White. I AM pure, pure, pure. I cure, cure, cure. I cure the Land, the mind, the body. I cure the soul, the heart of everybody. I AM one of you and ONE of the ALL. I came from the SUN and came from the WHOLE. Dawn has come, I AM OM and MUM, SUN is ALL and bright, LOVE is FULL and light.

Translate